حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مهر نیوزمحیط زیست و کشاورزی۲۳ بهمن, ۱۴۰۴531 بازدید

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار اقشار مختلف مردم حضور یافتند.

0 آرا: 0 موافق, 0 مخالف (0 امتیاز)

نظر بدهید

دنبال کنید
ترندهای روز
در حال بارگذاری

ورود در 3 ثانیه...

ثبت‌نام در 3 ثانیه...